Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

söndag 28 november 2010

Några filmer till =)

Tur han så skartpt gillar sina trix och gärna visar upp dem. För ibland kan tagningen behövas tas om, pga att det kommer en svans i vägen eller något liknande =)
Ni får ta filmerna som de är. Filmade med kamera. Roligt att ha och roligt att få visa upp och kanske inspirera =)

Låtsaskissa på mattes ben. Lovar, det kommer inte en droppe!! Denna är rolig att göra på andras ben (de som inte vet om vad han gör) Det brukar bli finfina reaktioner - tills de märket att de fortfarande är TORRA!! Vilket partytrick =)


Här har vi korvapportering. ! Allt är möjligt att lära!


Ringar på pinnar.


//Bayliez

5 kommentarer:

Ragnhild B. sa...

Så bra! Men tenk om de nedkissade blir opphissede! Hva skjer da? Kan Bayliezbli skremt? Og tenk at han bærer pølsa uten å spise den! Flinke hunder og flink trener!

cecilia sa...

En stolt son :) Ni är så duktiga!Sista filmen kan faktiskt Bex också.
Kram

Cathrine sa...

Roligt med Bex!! Duktiga ni är.

Anki och tjejerna sa...

Tycker det är äckligt att se en sån duktig, jag menar odresserad hund *skrattar* Så duktig han är!!!!!

lena.mattsson@bktv.nu sa...

Jag är djupt imponerad av era trixs!
Härliga filmsnuttar!

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz